AI Reality Tour İstanbul: 500’e Yakın Katılımcıyla Veri ve Yapay Zekânın Geleceği Konuşuldu

AI Reality Tour İstanbul, yapay zekâ ve veri analitiği alanında global ve yerel perspektifleri buluşturan güçlü bir platform olarak öne çıktı.

Qlik’in Türkiye resmi distribütörü BI Technology, Qlik iş birliğiyle 24 Eylül’de Mandarin Oriental Bosphorus’ta AI Reality Tour İstanbul etkinliğini düzenledi. Türkiye’nin önde gelen kurumlarından temsilcilerin katıldığı etkinlik, 500’e yakın katılımcıyla yoğun ilgi gördü.

Etkinlik, BI Technology Genel Müdürü Ömer Çıtak’ın açılış konuşmasıyla başladı. Ardından BI Technology yöneticileri Burak Ergül, Ahmet Kaplan ve Önder Altınbilek Agentic AI, veri entegrasyonu ve analitik alanlarındaki yenilikçi yaklaşımları aktardı.

Qlik ekibinden Martin Tombs, “Reinventing Data, Insights, and Action Amidst the Noise” sunumunda Qlik’in uçtan uca platform vizyonunu tanıtırken; Przemek Zabludowski “Data Monetization” sunumuyla veriden değer yaratma stratejilerine değindi.

Etkinliğin öne çıkan oturumu, moderatörlüğünü Murat Yıldız’ın üstlendiği “Beyond the Hype: Real-World AI in Finance” paneli oldu. Panelde Funda Öney (HSBC), Gökhanalp Arslan (Türkiye İş Bankası), İlker Altıntaş ( Orbislabs.ai ) ve Tuna Yemişçi (Qlik) yapay zekânın finans dünyasındaki uygulamalarını değerlendirdi.

Ayrıca SunExpress, Anadolu Sigorta, Kredi Kayıt Bürosu, Penti ve GetirFinans başarı hikayelerini paylaşarak, veriye dayalı dönüşümün kurumlara sağladığı katma değeri gözler önüne serdi.

AI Reality Tour İstanbul, yapay zekâ ve veri analitiği alanında global ve yerel perspektifleri buluşturan güçlü bir platform olarak öne çıktı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu