Pandemi, ofis baskı teknolojilerinde inovasyonu teşvik edebilir!

En son Quocirca COVID-19 iş etki çalışmasına katılanların neredeyse üçte ikisi pandeminin ürün ve hizmet inovasyonu için yeni fırsatlar yaratabileceğini gösteriyor. Kanal ortakları artık işletmelerini “yeni normal” için hazırlamak adına harekete geçmeli.

Tarihsel olarak, salgınlar inovasyon ve toplumsal değişim dalgaları yarattı. Günümüzde, COVID-19, uzaktan çalışma ‘yeni normal’ hale geldiğinden, otomasyon ve dijital işbirliğinin benimsenmesini hızlandırmaktadır. Twitter gibi dünyanın en büyük markalarından bazıları, uzaktan çalışmayı zaten “sonsuza dek” onayladı. Daha fazla işyeri esnekliği üretkenliği ve kapsayıcılığı artırabilirken, işe gidip gelme, ofis alanı ihtiyacı ve ısıtma ve aydınlatma binalarının ilgili etkilerini azaltarak sürdürülebilirlik hedeflerini destekleyebilir.

Evden çalışmak her zamanki gibi iş haline gelirse, ofis baskı hacimlerinin zaten düşmesi önemli bir tehdit olacaktır. Bu, evde artan baskı ile bir ölçüde yer değiştirebilse de, bu kendi başına güvenlik, sarf malzemelerini yönetme, baskı maliyetlerini ve verimliliğini denetleme ve izleme de dahil olmak üzere yeni zorluklar doğurur.

Baskı satıcılarının ve ortaklarının, ürün ve hizmetlerini müşterilerin değişen baskı ve görüntüleme gereksinimlerini karşılayacak şekilde ayarlayarak işletmelerini yönlendirmeleri gerekecektir. Neyse ki, birçok basım endüstrisi satıcısı ve satıcısı krizin ürün ve hizmet inovasyonu için bir fırsat olduğunu kabul etmektedir. Quocirca’nın en son COVID-19 İş Etkisi anketinde, yüzde 65’i pandeminin işlerinde inovasyonu teşvik edebileceğini kabul etti.

Kanal için fırsatlar

Baskı kanalı, özellikle OEM’ler için proaktif olarak satışları hızlandıran bir yaşam çizgisi olabilir. Bunu başarmak için yeni iş modellerini değerlendirmek ve dijital dönüşümü desteklemek için bulut hizmetleri geliştirmek gerekir. Quocirca’nın Print 2025 araştırması, geleneksel satıcıların ve ortaklarının BT merkezli uzmanlığa sahip olanlar lehine etkilerini kaybettiğini zaten ortaya koydu. Bu nedenle, kanal satıcıları, özellikle satın alma kararları için daha kritik hale geldiğinden, bulut ve güvenlik konusunda potansiyel yeni ortaklıkları ve işbirliklerini dikkate almalıdır.

Baskı kanalı, çevikliklerinden ve yanıt hızlarından yararlanmak ve işlerini yeni normlara hazırlamak için adımlar atarken proaktif olmalıdır. Hem ofis hem de ev ortamlarını desteklemek için yeni ürünler ve hizmetler sunmak şunları içerebilir:

Entegre hibrit işyeri hizmetleri. Bazı çalışanlar, evde ve ofisteki diğer çalışanlarla yeni hibrit çalışma uygulamaları için desteğe ihtiyaç duyar. Destek gereksinimleri, ekipmanın (yazıcılar, dizüstü bilgisayarlar / PC’ler, ekranlar, VoIP sistemleri vb.) ilk temini ile birlikte sürekli sarf malzemeleri temini ve örneğin geri dönüşüm ve belge parçalama hizmetlerini içerir. Mevcut hizmet olarak cihaz teklifleri zaten bu hedefe doğru bir şekilde ilerlemektedir ve MPS anlaşmalarına bağlanabilir.

Gelişmiş işbirliği hizmetleri. Ekipler daha dağınık hale geldikçe, entegre işbirliği araçları uzak ve ofis tabanlı ekipler arasında kesintisiz iletişim sağlar. Etkileşimli ekranlar ve diğer görsel iletişim çözümleri, daha geniş tekliflerinin bir parçası olarak birçok MPS sağlayıcısı tarafından sunulmaktadır.

Genişletilmiş bulut tabanlı hizmetler. Genel bulut platformları, çoğu kuruluşun kendi özel platformları aracılığıyla sağlayabildiğinden daha kolay erişilebilirlik ve çalışma süresi sağlar. Bulut tabanlı baskı yönetimi, ofis tabanlı cihazların yanı sıra onaylı bağlı ev ofis yazıcıları için evde kullanımı denetleyebilir ve izleyebilir.

Yeni nesil MPS filo dağıtımı. İşletmeler COVID sonrası işyerini düşündükçe, birçoğu çalışan verimliliğini en üst düzeye çıkaran cihazların düşük maliyetli ve dengeli bir dağıtımının en iyi nasıl uygulanacağını araştıracaktır. Çalışanlar, yavaş yavaş ofise döndükçe, işletmeler sosyal uzaklaşma yönergelerini izleyecek ve paylaşılan cihazların kullanımını en aza indirecektir. Yazıcı filolarını yeniden değerlendirme ve merkezi bir A3 MFP’den dağıtılmış A4 yazıcı dağıtım modeline geçiş fırsatları, aygıtın kullanıcı oranını azaltmaya yardımcı olabilir. Kanal ortakları, değişen gereksinimlere uyum sağlayabilecek yeni teklifler geliştirmek için bu tür girişimlerde proaktif olma fırsatına sahiptir.

Dijital dönüşüm desteği. Quocirca araştırması, MPS’nin dijital dönüşümü mümkün kıldığını göstermiştir. Dağıtılmış ekiplerin birlikte iyi çalışabilmesi için otomatik iş akışlarını etkinleştirmek üzere bilgilerin dijitalleştirilmesi gerekir. Kanal ortakları, kağıdı dijital boşluğa köprülemek için hizmetler tasarlamak ve sunmak için iyi bir konuma sahiptir.

Temassız baskı ile ilgili yeni öneriler. Örneğin, yazdırma işlerinin akıllı kart kimlik doğrulamasıyla serbest bırakılmasını sağlayan çekmeli baskı, ofiste temassız / dokunmasız teknoloji ihtiyacını giderecektir. Akıllı telefon tabanlı uygulamalar, ses kontrolleri veya Bluetooth belirteçleri, yazdırma işlerini belirli bir yazıcıda yazdırmak üzere serbest bırakmak için kullanılabilir, bu nedenle kullanıcının yalnızca kendi cihazına dokunması gerekir.

Kanal ortakları proaktif olmalıdır; reaktif kalanlar mevcut krizden kurtulamayabilir. Hiç kimse, yeni normalin ne olacağını kesin olarak söyleyemez ya da ev trendinden çalışma, ofise dönüşte baskı alışkanlıklarında belirgin bir değişiklik görüp görmeyeceğini söyleyemez. Kesin olan, baskı sektörünün bir uyandırma çağrısı almış olması ve bulut, sayısallaştırma ve güvenlik konusundaki fırsatları ele almak için harekete geçilmesi gerektiğidir.

Uzun vadeli vizyon ve yeniden icadı akılda tutarak, COVID-19 salgını yeni çalışma ve düşünme biçimlerini kucaklayabilen ve yeni iş modellerine dönebilen daha çevik endüstri oyuncuları oluşturabilir.

 

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu