GreenLake ile süreçler ve müşterilerle olan diyaloglar dönüşüyor!

Şirketler genel bulut deneyimini artık benimsemiş durumda. Ancak maliyet, verilerin kontrol edilebilirliği, regülasyonlar gibi nedenlerle her verinin genel buluta taşınamayacağı da bir gerçek. Şirketler de bunun farkında ve birçoğu artık daha hibrit sistemleri benimsiyor.

Hewlett Packard Enterprise (HPE) İş Ortakları Hizmetlerinden Sorumlu Satış Uzmanı Ezgi Gözlüoğlu Bayar, bu noktada HPE’nin hizmet modeli GreenLake’in avantajlarına dikkat çekiyor:

“GreenLake ile müşterilerimize ne zaman ve ne kadar isterlerse bir kapasite temin edebilmeyi amaçlıyoruz. Temin edilen bu kapasiteyi de birim bazlı tekliflendirmeyi hedefliyoruz. Müşterilerimiz ürün için ilk günden büyük yatırım maliyetlerine katlanmalarına gerek kalmıyor. İş ortaklarımız kendi çözümlerini sunabilmek adına ciddi bir teknoloji yatırımı yapmış olabilirler. Bu yatırımı GreenLake ile hizmet olarak kendi müşterilerine de aktarabilirler. Geleneksel bir modelde pazara çıkılarak orada ne olup olmadığına bakılır. Şimdi ise müşterilerimize gelecekte ne kadar kapasiteye ihtiyaç duyacaklarını soruyoruz. Çünkü biz müşterilerimizin her zaman yeterli kapasiteye sahip olacaklarını garanti ediyoruz. Bizim GreenLake’te yaptığımız iş ortaklığı seviyesinden ziyade segment ve sektörlerin kendine has dinamiklerine ve bağlı oldukları regülasyonlara cevap verebilme yeteneği. GreenLake ile iş ortaklarımızın süreçlerini ve müşterileri ile olan diyaloglarını dönüştürmelerine olanak sağlıyoruz.”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
tr_TRTurkish