Ünlü teknoloji CEO’larının 7 alışkanlığı

7. Hepsinin ötesinde şirketinizin yüzü olduğunuzu asla unutmayın

Tüm CEO’lar için en son anahtar yetenek, firmanın yüzü olduğunu anlamaktır. İşi almasına yardımcı olan kendini pazarlama, bir kez içeri girdikten sonra artık kullanılmıyor. Başarısı artık doğrudan onun yaptıklarına bağlanmıyor; direktörlerin ve ona rapor veren çalışanların başarılarına bağlanıyor. Bu iş için resmi olarak eğitilen az sayıdaki CEO’dan biri olan IBM’den Ginni Rometty ve selefi Sam Palmisano bu son yetenekte uzman olarak öne çıkıyor.
Çok sayıda CEO Süper Star’dan diplomata, kişisel amigodan firma avatarına geçişi yapmıyor. Bunu yapanlar tipik olarak yukarıda altı çizilen altı kuralda usta olanlar. Onlar sadece daha başarılı değil aynı zamanda işten daha fazla keyif alma eğilimdeler. Onlar paranoyaklaşmayan ve paranoyayla dolu bir çalışma ortamı (Çalışanların sizin işinizi kapmak için rekabet ettiği ve onu almak için neredeyse her şeyi yapmaya istekli olduğu) yaratılmasına yardımcı olmayanlar.
Bir firma için yatırım yapacağınız, satın alacağınız veya çalışacağınız bir sonraki sefer, bu kuralları dikkate alın ve firmayı yürüten kişiye olumlu katkı sağlayıp sağlamadıklarına bakın. Eğer yapmıyorlarsa, firmadan ayrılmak, bir başkası için çalışmak ve ondan satın almaktan uzak durmak akıllıcı olabilir.

Önceki sayfa 1 2 3 4 5 6 7

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu