Türk mücevherat sektörünün önemli markalarından Atasay, mücevher ve teknolojiyi ‘Smart Jewelry’ ve ‘Smart Business’ta buluşturuyor. Kadın ve erkekler için tasarlanan ürünlerle giyilebilir teknoloji alanına iddialı bir giriş yapan Atasay iki farklı kategoride ürünler sunmaya başladı.
Mücevherat sektöründe 75 yılı geride bırakan Atasay, özgün mücevher tasarımlarını teknolojiyle buluşturarak “Smart Jewelry” ve “Smart Business”ı kadın ve erkeklerin beğenisine sundu. Atasay,
Giyilebilir teknolojiye yönelik talebin her geçen gün arttığını belirten Atasay CEO’su Atasay Kamer, “Atasay olarak son yıllarda giyilebilir teknolojiye olan ilginin artış gösterdiğini gözlemiyoruz. Bu anlamda bu alana trendleri de takip ederek Smart Jewelry ve Smart Business’la hızlı bir giriş yaptık. Giyilebilir teknolojiler, gelecekte hepimizin alışkanlıklarını kökten değiştirecek. Smart Jewelry ve Smart Business, akıllı özelliklerinin yanı sıra şık tasarımıyla da dikkat çekiyor. Sürekli yeniliklerle tüketicisini şaşırtan ve ‘Lovemark’ olan