Cardtek, BKT bankasıyla anlaştı

 

Cardtek Payment Processing Services, Arnavutluk’ta faaliyet gösteren Banka Kombetare Tregtare Sh. A (BKT) Bankasıyla, Sanal POS hizmeti anlaşması imzaladı.

Ödeme sistemleri alanında 360 derece ve uçtan uca hizmet verebilen Cardtek, grup şirketleriyle yeni anlaşmalara imza atmaya devam ediyor. Bankacılık ve perakende sektörlerine ödeme sistemleri için modüler bazda, yenilikçi ürünler geliştiren Cardtek Payment Processing Services, 2016 yılı itibariyle Ataşehir’deki processing merkezinden, bankalara Sanal POS operasyon hizmeti vermeye başlamıştı. Şirket yeni nesil Sanal POS çözümü V-POS ürünü ile kurumlara çok katmanlı bir hizmet paketini maksimum verimlilik ve kârlılıkla sunuyor, ulusal ve uluslararası çapta kurumlardan beğeni topluyor.

Cardtek Payment Processing Services, Arnavutluk’ta faaliyet gösteren Banka Kombetare Tregtare Sh. A (BKT) Bankası ile birlikte Sanal POS hizmetleri verdiği bankalara bir yenisini daha ekledi ve 2017 yılında entegrasyonları devam eden dört bankayla birlikte, yurt dışında da banka sayısını yükseltmeyi hedefliyor.

E-ticaretin hızlı, güvenilir ve kolay bir şekilde işletilebilmesi için bir gereklilik olan Sanal POS ile üye işyerleri ister kendi e-ticaret siteleri ister farklı banka ya da finansal kuruluşun e-ticaret altyapısı üzerinden ödeme işlemlerini yönetebiliyor. Sanal POS ile kartlar ve Digital Cüzdanların işlem yönetimini gerçekleştiriliyor.

3D secure ve SecureCode sertifikasyonuna sahip olan V-POS ile bu işlemler yüksek güvenlik ve hızla gerçekleştiriliyor. Cardtek Sanal POS çözümü, banka ve processing merkezlerinin mevcut acquiring sistemleri ile entegre çalışıyor ve acquiring paketi üzerine tanımlı üye işyeri kurallarına göre işlem yapıyor. Bu çözüm ile üye işyeri tanımında, işyeri kaydının acquiring paketten online olarak sisteme gelmesi veya ayrı olarak direkt sisteme tanımlanması seçenekleri de sunuluyor.

Windows, Linux ve UNIX’te çalışan e-ticaret yazılımlarını destekleyen ürün, farklı e-ticaret yazılımları ile de hızlı ve kolay entegrasyon sağlıyor. Taksit ve sadakat uygulamaları desteği de sunan ürün, tek bir SSL sertifikası ile bütün üye işyerlerine hizmet verebiliyor. Kullanıcılar, web tabanlı backoffice uygulaması ile üye işyerlerinin bilgilerine kolaylıkla erişebiliyor, işlem izleme ve raporlama hizmetlerine internete bağlı her noktadan yetki dahilinde 7/24 ulaşabiliyor.

2012 yılında Ataşehir’de tüm sertifisayonlarını tamamlayarak kurulan Cardtek Payment Processing Services, “Dış Hizmet Sağlayıcı” yetkinliğiyle hizmet verdiği kurumlara operasyon, insan kaynağı, teknoloji yatırımı, inovasyon ve özellikle operasyon maliyeti gibi önemli konularda avantajlar sunuyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu