Yapay zeka ile müşteri memnuniyeti yaratan Seel büyük yatırım alıyor

Uzmanlar, müşteri memnuniyetini artırmak için öne çıkan şirketlerden biri olan Seel’i müşteri ile marka arasında bir köprü olarak görüyor.

E-ticaretin en zorlu süreçlerinden biri ürün iadesi. Genellikle sistemler ürün satın alma üzerine odaklandığı için bu konu bazen ihmal ediliyor. Amazon’un bu konuda yeni girişimlere destek verip satın alması PayPal’ın da Happy Returns isimli şirketi bünyesine katması teknoloji devlerinin bu konuyla yakından ilgilendiğinin göstergesi.

Az risk yüksek hacimli satış

Müşteri memnuniyetini artırmak için öne çıkan şirketlerden biri de Seel. Uzmanlar Seel’i müşteri ile marka arasında bir köprü olarak görüyor. Seel’ın geliştirdiği yapay zeka algoritmaları da mevcut denemelerde oldukça iyi sonuçlar veriyor. 2021 yılında 25 kişi olan Seel, kısa sürede elde ettiği başarılarla 24 milyon dolar yatırım toplamayı ve çalışan sayısını iki katına çıkarmayı başardı.

Seel’ın kurucu ortağı Zack Peng, “Genellikle bizi e-ticaretle bağdaştırıyorlar. Ancak biz online ödemeler dahil satın almanın her aşamasında müşteri memnuniyetini yükselten çalışmalar yapıyoruz.” diyor ve ekliyor: “Gelecekteki iş modellerinde riski en aza indirenler pastadan daha büyük pay kapacaklar. Biz de ticaretin evrildiği bu yeni düzene uyumlu çalışmalar ortaya koyuyoruz.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu