Cleopatra Ink CMO’su Cenk Kanıkman oldu

Sektörün deneyimli ismi Cenk Kanıkman, CMO olarak Cleopatra Ink bünyesine
katıldı.

Cenk Kanıkman, dijital pazarlama, marka yönetimi, pazarlama stratejisi ve proje
yönetimi konularındaki tecrübesiyle Cleopatra Ink bünyesine katıldı.
Lisans eğitimine Yeditepe Üniversitesi’nde Endüstri Ürünleri Tasarımı ile başlayan
Cenk Kanıkman, 2005 yılından bu yana dijital pazarlama, iletişim ve marka yönetimi
üzerine 15 yıllık güçlü bir deneyimi sahip. Londra’da Pazarlama İletişimi ve Marka
Yönetimi ile eğitim hayatına devam eden Kanıkman, son olarak 2019 yılında
Anadolu Üniversitesi Marka İletişimi bölümünü bitirmiştir. Çalışma hayatına
Türkiye’de başlayıp sonrasında İngiltere’de Levis, Volkswagen gibi birçok önemli
markayı yaratan BBH’de devam etmiş, Amerika’da yaşadığı sürede ise Super
Career’de Dijital Pazarlama ve Marka İletişimi Direktörlüğü yapmıştır. Türkiye’ye
döndükten sonra dijital ajans tarafında çalıştığı süre boyunca AIG, Arnica, Canon,
Philip Morris, TATA, Kamil Koç, Yıldız Holding, Yataş, Yamaha, Enplus, Greyder gibi
birçok şirketin marka iletişimi ve dijital pazarlama süreçlerini yönetmiştir. Bilgisayar
Uzmanları ve Kolay IK gibi başarılı startup projelerinde dijital pazarlama ve marka
iletişimi danışmanlığı yapmıştır. Son olarak da Türkiye’nin lider e-ticaret altyapı
sağlayıcısı IdeaSoft çatısı altında Dijital Pazarlama Müdürü olarak görev almıştır.
Kanıkman, birçok farklı ödül organizasyonunda jüri üyesi olarak görev alırken, dijital
pazarlama ve marka iletişimi alanlarında, bugüne kadar çalıştığı markalar ile Social
Media Awards, Felis, Webrazzi ve The Hammers ödüllerine sahiptir.
Kanıkman artık, 2014 yılında Antalya’nın Alanya İlçesinde açılan ilk stüdyosu ile elde
ettiği başarı ivmesini her geçen gün artırarak 4 kıtada dünyanın 60’tan fazla
noktasına ve 10’dan fazla ülkesine ulaşan Cleopatra Ink’de CMO olarak uluslararası
arenada kariyer hayatına devam edecek.
Cleopatra Ink’in vizyonu; Dövme&Piercing’in dünya çapında lider markası olmak ve
çatısı altındaki yetenekli dövme sanatçıları ile birlikte, dövmenin bir sanat dalı olarak
anılması amacını güderek çıktığı yolda, hizmetlerini dünyaya sergilemeyi sürdürmek.
Misyonu ise; alanında tecrübe sahibi, eğitimli ve en yüksek standartlara odaklanan,
çağı yakalamış ve çok daha ilerisine hedef koyan sanatçı ve çalışanlarla, tüm hijyen
koşulları sağlanarak oluşturulan modern stüdyoları ve son teknoloji ekipmanları ile
hizmet vermek.
Cleopatra Ink CMO’su olarak görev alan Cenk Kanıkman, Cleopatra Ink’in başarı
hikayesinin Alanya’da tek bir stüdyoda başladığını belirterek, “Dünyanın önde gelen
araştırma merkezlerinden ABD’li Orbis şirketinin verilerine göre; Cleopatra Ink,
“Dövme sanatının dünyadaki gelecek 10 yılına etki edecek 5 şirket” arasında
gösterilen ve kendi dövme stüdyosuna sahip tek marka olarak da tarihe geçti. Bir
stüdyoyla başlayan başarı hikayemiz, günümüzde Cleopatra Ink Store, Cleopatra Ink
Academy, Inkjection dergisi gibi farklı hizmet anlayışı ile dövmenin bir sanat olarak
anılmasına öncülük ediyor.” şeklinde görüşlerini dile getirdi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu