Mayen’e yeni Stratejik Müşteri Yönetimi müdürü!

15 yıldan fazla kurumsal bankacılık ve müşteri yönetimi deneyimine sahip olan Julya Cünün Kazanç, Mayen’in Stratejik Müşteri Yönetimi ekibine dahil oldu.

Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen kurumsal firmaları için 3500’ü aşkın çalışanıyla CRM sektöründe akıllı müşteri hizmetleri, dijital çağrı merkezi çözümleri, analitik çözümler, yapay zeka (Artificial Intelligence – AI) ve Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) gibi katma değerli çözümler sunan Mayen’in yeni Stratejik Müşteri Yönetimi müdürü; bankacılık sektöründe 15 yılı aşkın bilgi ve deneyime sahip olan Julya Cünün Kazanç oldu. Kazanç, Mayen’de mevcut müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi ve stratejik müşteri planlamasından sorumlu olacak.
 
Julya Cünün Kazanç kimdir?
Julya Cünün Kazanç lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi’nde, yüksek lisans eğitimini, University of Hertfordshire, Master of Business Administration (MBA) bölümünde tamamladı.
Kariyerine 2000 yılında Dışbank Çağrı Merkezi’nde başlayan Kazanç, daha sonra 2 yıl boyunca Capital Iron Canada’da İş Geliştirme Müdürü olarak görev aldı.
2007 yılında HSBC Bank’ta çalışmaya başlayan Kazanç, Kurumsal Bankacılık iş kolunun lokal ve çok uluslu müşterilerine hizmet veren Nakit Yönetimi Müşteri İlişkileri ekibinin yöneticiliğini yaptı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu