Anker büyümesini sürdürüyor

2011 yılında Silikon Vadisi’nde kurulduğundan beri müşteri odaklı ürünler geliştiren Anker, tüketicinin hayatına kolaylık ve konfor sunan teknolojilere imza atmaya devam ediyor. Ömür boyu garanti veren şarj kablolarından robot süpürgelerine aksesuar pazarının ezber bozan oyuncusu konumunda bulunan Anker, gelişen teknolojinin yarattığı fırsatları değerlendirerek tüketicinin ihtiyaç duyduğu akıllı yaşam teknolojilerini geliştirme vizyonuyla tüketicilere ulaşmaya devam ediyor.

Anker 750 mağazaya yayıldı 

Perakende ve e-ticaret platformlarına eşit ağırlıkta yoğunlaşan bir rota izleyen Anker, Türkiye’nin güncel teknolojiye büyük ilgi duyan genç nüfusu başta olmak üzere tüm tüketicilerine ulaşmayı başardı ve ciroda %200’lük büyüme gerçekleştirdi. Yeni nesil teknolojilere duyulan ihtiyacı tetikleyip büyüten Anker, 2019 yılı sonunda 750 mağazada ürünlerini sergiledi. Sektörde söz sahibi olan Hepsiburada, Teknosa, D&R, Amazon, Turkcell, APR, MediaMarkt, Vodafone ve Trendyol gibi mağazalar Anker ürünlerinin tüketicilere ulaştırıldığı pazar yerleri oldu.

5 kategoride hizmet 

Anker Innovations, toplamda 5 kategori markasıyla tüketicilerin farklı ihtiyaçlarına yanıt verdi. Eufy markası altında hane yaşamında konfora yönelik teknolojiler; ROAV markasıyla inovasyonu araç̧ içine taşıyan teknolojiler; projeksiyon sistemlerinin bir sonraki nesli gibi görülen Nebula markasıyla hem ev içi eğlence hem de ofislerde dijital dönüşüm için olmazsa olmaz teknolojiler; Soundcore markası ile kaliteli bir ses deneyimini rekabetçi bir fiyat performansı ile sunan kablosuz ses teknolojileri geliştirdi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu