Ekmob’a “Best of Sales Awards”tan 2 ödül!

Türkiye’nin en büyük saha satış yönetimi uygulaması olan Ekmob SFA ile satış yönetimi süreçlerinde kültür değişimi yaratan Ekmob, Sales Network tarafından düzenlenen ve satış alanında üstün performans sergileyen proje, uygulama ve yaklaşımların ödüllendirildiği “Best of Sales Awards”ta 2 ödül birden aldı.

Sunduğu verimlilik odaklı yenilikçi ürün ve hizmetlerle firmaların satış yönetimi süreçlerinde yeni bir kültür inşa eden, son 6 yıldır Türkiye ve dünyanın farklı coğrafyalarından satış ekiplerinin dijital dönüşümünde önemli bir rol üstlenen Ekmob’un, sektörün gelişmesi ve dijitalleşmesine yönelik yaptığı katkılar satış dünyasının takdirini toplamaya devam ediyor. Ekmob son olarak satış fonksiyonunun şirket performansına olan katkısının görünür kılınması ve yüksek değer yaratan yaklaşımların ödüllendirilmesi amacıyla bu yıl 3’üncüsü düzenlenen “Best of Sales Awards” (BoSA2021) ödüllerinde 2 kategoride gümüş ödül alarak sektördeki başarısını taçlandırdı.

Ekmob, sektöre yaptığı katkıların karşılığı ödüllerle alıyor

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin buluştuğu, satış dünyasını bir araya getiren Sales Network tarafından gerçekleştirilen “Best of Sales Awards”, 26 Mayıs’ta hibrit bir organizasyon ile sahiplerini buldu. Bu yıl 11 kategoride 33 projenin ödüllendirildiği yarışmada Ekmob, Türkiye’nin en büyük saha satış yönetimi uygulaması olan Ekmob SFA ile “Satış Ekosistemini Geliştiren Start-Up” ve “Satışın Dijitalleşmesine Katkı Yapan Tedarikçi” kategorilerinde 2 gümüş ödüle layık görüldü. Bağımsız bir jüri tarafından satış ekosistemine ilham olacak projelerin ödüllendirildiği “Best of Sales Awards”ta Ekmob’un SFA uygulaması ile aldığı bu 2 önemli ödül, şirketin özellikle satış ekiplerinin verimliliğinin daha fazla önem kazandığı pandemi döneminde doğru adımlar atarak gösterdiği istikrarlı büyümenin bir karşılığı. Şirketlerin satış ekipleriyle, bayilerine ve dağıtım noktalarına daha çok dokunmak istediği pandemi döneminde iş yapış süreçlerini iyileştirmek isteyen, verimliliğe odaklanan şirketlere bir anlamda rehberlik ederek yol gösteren Ekmob’un SFA uygulaması, gün içindeki tüm süreçlerin kolay ve verimli şekilde yürütülmesini sağladığı için bu dönemde daha da ön plana çıktı.

İlgili Makaleler

Mobil kullanım ile satışın veri odaklı yönetilmesine imkân sağlıyor

Ekmob SFA, teknolojisiyle müşteri ve şirketler arasındaki satış operasyonunu dijitalleştiren bir köprü olarak çalışıyor. Satışın veri odaklı yönetilmesini sağlayan, güvenilir, şeffaf, kapsamlı ve verimlilik odaklı bir mobil uygulama olan Ekmob SFA ile satış ekipleri müşterilerini, bağlantı kuracakları kişileri, fırsatlarını, o gün gideceği noktaları, hedefini, planını, işlerini ve dokümanlarını telefonundan yönetebiliyor. Sipariş alıyor, takvimini ayarlıyor, müşteriyle ilgili bilmesi gereken tüm bilgileri 10 saniye gibi kısa bir sürede inceleyebiliyor. Tamamen Türkiye’de geliştirilen Ekmob SFA, mesaisinin yarıdan fazlasını toplantı ayarlama, adres arama, takvim planlama, raporlama gibi ciro getirmeyen faaliyetlere harcayan satış ekiplerinin verimliliğini yüzde 40’a varan oranda artırıyor. 2021 itibarıyla aralarında Türkiye’den ve dünyadan önde gelen şirketlerin de bulunduğu 400’den fazla kurumsal firmaya bağlı 5 binin üzerinde satış personeli, Ekmob SFA ile yönetiliyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu