Salesforce, yapay zekanın üçüncü dalgasına liderlik ediyor

Salesforce İnovasyon Günü İstanbul 2024’te Salesforce, yapay zekanın tam da olması gereken hali olan Agentforce'u tanıttı.

Salesforce İnovasyon Günü İstanbul’da, dünya çapında ve Türk şirketlerinin inovasyon başarı hikayeleri ve örnekleri yer aldı. Etkinlikte Salesforce müşterileri ve iş ortakları, yeniliklerini tanıtan etkileyici hikayeler paylaştılar. İstanbul’daki Salesforce zirvesi, yılın en büyük yapay zeka etkinliği Dreamforce 2024’te yer alan Otonom Yapay Zeka gelişmeleri, teknolojiyi kullanmanın yenilikçi yolları, kişiselleştirilmiş 1:1 müşteri yolculukları oluşturmanın en iyi yöntemleri ve müşteri güveni inşası üzerine bir gün sundu.

Türkiye’de düzenlenen 12. İnovasyon Günü ve 2. basın toplantısı sektörde etki yarattı. Geçen yıl, Salesforce İnovasyon Günü İstanbul 2023, “Yapay Zeka + Veri + CRM + Güven ile Potansiyeli Açığa Çıkarmak” temasına odaklanmıştı. Bu yıl Salesforce, üçüncü yapay zeka dalgasını temsil ediyor – copilot’ların ötesine geçerek müşteri başarısını aktif olarak destekleyen yüksek doğruluklu, düşük halüsinasyonlu akıllı temsilcilerin olduğu yeni bir döneme öncülük ediyor. Etkinliğe damga vuran, en yeni otonom yapay zeka olan Agentforce’un canlı demo sunumuydu; Agentforce, şirketlerin herhangi bir iş fonksiyonunda otonom şekilde aksiyon alabilen yapay zeka temsilcileri oluşturmasına ve devreye almasına olanak tanıyan Salesforce Platformuna entegre edilmiş yeni bir katman. Agentforce, chatbotların ve copilot’ların ötesine geçerek müşteri şikayetlerini çözmek, satış fırsatlarını değerlendirmek ve pazarlama kampanyalarını optimize etmek gibi görevlerde ileri seviyede muhakeme yeteneklerini kullanarak karar ve aksiyon alıyor. Agentforce’un çalışması için insan müdahalesine gerek yok; bu temsilciler, veri değişiklikleri, iş kuralları, önceden yapılandırılmış otomasyonlar veya diğer sistemlerden gelen API çağrıları gibi sinyallerle yönlendirilebiliyor. OpenTable, Saks ve Wiley gibi şirketler, Agentforce’u çalışanlarını desteklemek, iş gücünü genişletmek ve müşteri deneyimlerini iyileştirmek için kullanıyor.

Salesforce Akdeniz, Orta Asya ve Doğu Avrupa Bölgesi Başkan Yardımcısı Sinan Erkiner: “Türkiye’nin dinamik girişimcilik ruhu ve yeni teknolojilere adaptasyonuyla her ölçekten işletme, operasyonlarını iyileştirmek için yapay zekadan yararlanıyor. Otonom temsilcilerin işletmelerde insanlar ile birlikte çalışmaya başladığı yapay zeka devriminin üçüncü dalgasına girerken, bir numaralı yapay zeka CRM sağlayıcısı olarak, müşterilerimizi bu yeni yapay zeka temelli inovasyon döngüsünde yönlendiriyor, yapay zeka ile işlerini yeniden şekillendirmelerine yardımcı oluyoruz. Türk müşterilerimizin Salesforce’u yalnızca bir tedarikçi olarak değil, stratejik projeler ve dijital dönüşüm için güvenilir bir iş ortağı olarak görmelerinden büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu