SAS ve Linktera partnerliğiyle Şekerbank, günlük kampanya üretimi kapasitesini ikiye katladı

SAS, Türk yazılım ve mühendislik şirketi Linktera partnerliğiyle Türkiye’nin sürdürülebilir bankası Şekerbank’ın dijital dönüşümü kapsamında iş birliği yaptı.

Dijital dönüşüm, büyük şirketlerden küçük ölçekli şirketlere kadar her kademede ve sektörde gereklilik haline geldi. Dijital dönüşüm yolculukluklarında her şirketin sektör dinamiklerine göre kendini analiz etmesi ve ihtiyaçlarına göre dönüşüm haritasını çıkartması gerekiyor. Türkiye’de gerçekleştirdiği önemli çalışmalarla yapay zeka ve analitik alanında değer yaratan SAS ve uçtan uca danışmanlık ve dijital dönüşüm projeleri yürüten mühendislik şirketi Linktera güçlerini birleştirerek Türkiye’nin sürdürülebilir bankası Şekerbank’ın dijital dönüşüm yolculuğunda destek verdi. Proje kapsamında Şekerbank’ın müşteri ve kampanya verilerinin tek bir sistemde toplanıp müşteriler özelinde farklılaşan finansal çözümler ve öneriler sunulması sağlandı.

Proje çerçevesinde Şekerbank’ta yeni CRM data martında, farklı sistemlerde bulunan müşteri verileri entegre bir yapıda toplandı ve bu sayede konsolide müşteri verisine daha kısa sürede ulaşmanın avantajı elde edildi. Bu yeni yapıyla birlikte müşterilerle özelleşen teklifler üzerinden iletişim kurulacak şekilde müşteri programları devreye alındı ve veri zenginleştirme ve otomatizasyonun sağlanmasıyla birlikte günlük kampanya üretim kapasitesi iki katına çıkarıldı.

Güçlü bir müşteri yönetimi için bütünleşik altyapı

SAS Türkiye Kurumsal Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Ultav projeye dair yaptığı açıklamada; “Bankacılık sektöründe doğru müşteriye doğru kanal ve doğru ürünle ulaşmak çok önemli. Partnerimiz Linktera ile sunduğumuz bütünleşik kampanya altyapısı sayesinde Şekerbank, müşteri yönetimininde ihtiyaçlara yönelik çözüm ve teklifleri daha kolay sunabilmeye başladı. Operasyonel yükün azalması projenin önemli kazanımlarından oldu.” dedi.

Linktera Yönetici Ortağı Evren Coşkun “Dijital dönüşüm projelerinde atılan her adım çok değerli olsa da karmaşık olmayan ve entegre sistemlerin kullanılması şirketleri daha hızlı şekilde bir adım öteye taşıyor. SAS ile birlikte kampanya altyapısına destek verdiğimiz projede veri analitiği sayesinde otomasyon sağlanarak süreçlerin kısaltılması ve müşteriye özel kampanyaların tasarlanması mümkün oldu.” sözlerini ifade etti.

Şekerbank Pazarlama ve Risk Analitiği Grup Başkanı Seray Göklü ise iş birliğine dair şunları söyledi: “Dijital dönüşümümüzde SAS ve Linktera’nın desteğiyle ham halde bulunan ve tüketilemeyen verilerden katma değer yaratan ve müşteriler hakkında daha detaylı iç görüler elde edebildiğimiz bir yapıya ulaştık. Bu yapıyla birlikte müşterilerimize proaktif bir şekilde teklifler sunarak, stratejilerimizi sonuca dönüştürmede çok büyük esneklik ve hız kazandık.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu