Vodafone’dan yeni bir marka!

Vodafone, Atölye Games işbirliğiyle hayata geçirdiği yeni markası “Game Stars” ile dünyanın en sevilen mobil oyunlarını müşterileriyle buluşturmaya hazırlanıyor.

Vodafone, hayata geçirdiği ilk oyun olan Tavla Stars mobil tavla oyununun ardından Nisan 2021’e kadar 3 oyunu daha “Game Stars” bünyesine katarak toplam 4 oyunla 1 yılda yaklaşık 2 milyon oyuncuyu ekosisteminde bulundurmayı hedefliyor. Vodafone’un yol haritasında ekosistemindeki oyunları tüm dünyada Vodafone’un kanallarını kullanarak hızla büyütmek de var.

27 Temmuz 2020 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, oyun pazarındaki varlığını artırıyor. Vodafone FreeZone markasıyla oyun ve espor alanında önemli ortaklıklara imza atan Vodafone, şimdi de Atölye Games işbirliğiyle hayata geçirdiği yeni “Game Stars” markasıyla mobil oyun alanında büyümeye hazırlanıyor. Vodafone, “Game Stars” çatısı altında tüm dünyada milyonlarca insanın her gün telefonundan oyun oynadığı global bir ekosistem yaratmayı hedefliyor. Vodafone, hayata geçirdiği ilk oyun olan Tavla Stars mobil tavla oyununun ardından Nisan 2021’e kadar 3 oyunu daha “Game Stars” bünyesine katarak toplam 4 oyunla 1 yılda yaklaşık 2 milyon oyuncuyu ekosisteminde bulundurmayı amaçlıyor. Vodafone’un yol haritasında ekosistemindeki oyunları tüm dünyada Vodafone’un kanallarını kullanarak hızla büyütmek de var.

İlgili Makaleler

Bir “teknoloji iletişimi şirketi” olarak her geçen gün büyüyen oyun pazarıyla yakından ilgilendiklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:

“Oyun dünyasındaki varlığımızı artırıyoruz. Oyun pazarının son dönemdeki güçlenen grafikleri bizi daha kapsamlı yatırımlar yapmaya yöneltiyor. Esporun yanı sıra mobil oyun oynayan, bilgisayar oyunu oynayan, oyunlarla ilgili eğlenceli veya profesyonel turnuvalardan içerikleri izlemeyi sevenler de dahil olmak üzere daha geniş bir kitleye ulaşmayı hedefliyoruz. Bu hedefle, Atölye Games işbirliğiyle ‘Game Stars’ adı altında yeni bir şemsiye marka yarattık. ‘Game Stars’ markasıyla, en sevilen mobil oyunları müşterilerimizle buluşturmaya hazırlanıyoruz. Yazılım ve strateji ekiplerimizin de desteğiyle pazardaki en hızlı ve mükemmel müşteri deneyimini sunan, en sevilen mobil oyunları kullanıcılarla buluşturmayı hedefliyoruz. ‘Game Stars’ çatısı altında destek verdiğimiz ilk oyun Tavla Stars oldu. Amacımız, Nisan 2021’e kadar 3 oyunu daha ‘Game Stars’ bünyesine katarak toplam 4 oyunla 1 yılda yaklaşık 2 milyon oyuncuyu ekosistemimizde bulundurmak. ‘Game Stars’ çatısı altında sunduğumuz oyunların pazarın en sevilen, en çok kullanılan ve ilk akla gelen oyunları olmasını istiyoruz ve bu oyunları tüm dünyada Vodafone’un kanallarını da kullanarak hızla büyütmeyi hedefliyoruz.”

Tavla Stars 300 bin kez indirildi

Vodafone’un “Game Stars” bünyesinde destek verdiği ilk oyun olan Tavla Stars’ın indirme sayısı 1 yılda 200’den 300 bine yükselirken, oyunun Apple ve Google puanları da 4’ün üzerine çıktı. Tavla Stars’ın bu başarısında Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası içinde yapılan iletişim çalışmalarının ve promosyonların önemli etkisi oldu. Tavla Stars’ın %50’sini satın alan Vodafone, önümüzdeki bir yılda oyunun global pazarlar da dahil indirme sayısını 1 milyona çıkarmayı ve oyuncuların %50’sinin oyunu ayda en az bir kere oynamasını hedefliyor.

 

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu