Online ödeme alan işletmelerin tüm banka sanal POS’larını, yurt içi ve yurt dışı ödeme kuruluşlarını ve alternatif ödeme yöntemlerini sistemlerine entegre etmelerini ve hepsini tek panelden yönetmelerini sağlayan ödeme orkestrasyonu Craftgate, Türkiye’nin önde gelen teknoloji liderlerini CIO Kahvaltısı’nda ağırladı. Toplantıda, Craftgate’in üye işyerlerine sunduğu işletme cirolarını artıran ve maliyeti azaltan ödeme pratikleri konuşuldu.
Ödeme adımının müşteri deneyimine en uygun şekilde tasarlanması, online ödeme alan markalar açısından büyük önem taşıyor. Müşterilerine akıcı, yalın ve kolay bir ödeme altyapısı sunabilen markalar, müşteri deneyimlerini geliştirirken dönüşüm oranlarını da artırarak ciddi bir rekabet avantajı elde ediyorlar. Türkiye’deki bankacılık sistemi ve altyapı sağlayıcıları konusundaki bilgi birikimiyle Craftgate, tam da bu noktada işletmelerin cirosunu artıran ve maliyetlerini azaltan ödeme pratiklerine dair AR-GE çalışmaları yaparak çözümler üretiyor. Craftgate Kurucu Ortağı & CEO’su Hakan Erdoğan ve Craftgate Kurucu Ortağı & COO’su Murathan Özcan’ın katılımıyla düzenlenen toplantıda kurucu liderler, online ödemelerin dönüşüme etkisine ve farklı hizmetlerin tek entegrasyonda birleşmesine dikkat çekti.
“Tek entegrasyonla finansal özgürlük sağla”
Craftgate Kurucu Ortağı & CEO’su Hakan Erdoğan: “2007’den beri bu işi yapan bir şirket olarak, yıllardır uzmanlığımız ödeme dönüşüm oranlarını başarıyla artırmak üzerine. Online ödeme alan firmaların özellikle sitelerine trafik çektikten sonra müşterilerini kaybetmemesi gerekiyor. Buradaki başarı oranları son derece kritik oluyor. Çeşitliliğin çok arttığı günümüzde bir sürü ödeme kuruluşu, banka, alternatif ödeme yöntemleri, cüzdanlar, kart saklama gibi katma değerli birçok servisin tamamı Craftgate’te bulunuyor ve üye işyerleri bu çözümleri nitelikli ve çok verimli bir şekilde kullanabiliyor. Bu özel buluşmada ise ‘Tek entegrasyonla finansal özgürlük sağla’ mottomuzla sektörden, özellikle online ödeme sistemi kullanan e-ticaret oyuncularının liderlerini ağırladık. Toplantıda, online ödemenin dönüşüm oranına etkisini ve bunu artıran en iyi pratikleri, somut örnekleri ve başarı hikayelerini konuştuk. Misafirlerimizin halihazırda yaşadığı problemleri ve ihtiyaçlarını dinledik. Katma değerli servisler, kullanıcı deneyimi, müşteri ihtiyaçları ve müşterideki yaşanan problemleri azaltmayı tek bir çatı altında değerlendirdik ve Craftgate’in sunduğu faydaları anlattık. Liderlerin sorduğu sorular üzerine de sohbet ettik.”
“Craftgate’te ödediğinizden daha fazlasını kazandırıyoruz”
Craftgate Kurucu Ortağı & COO’su Murathan Özcan: “Türkiye’de offline’da gerçekleşen satışlar hızlı bir şekilde online tarafa kayıyor ve online işlem hacmi yıldan yıla büyüyor. Pandemi öncesinde %5-6’larda olan online hacimler pandemi ile 3-4 katına çıkmış durumda. E-ticaret yöneticileri ve teknik ekipler de büyümeye odaklanıyor. Çok fazla talep ve iş var ancak ekipler doğal işlerinin yoğunluğu sırasında, ödeme çözümlerinde alternatifler bulmak için çoğu zaman vakit bulamıyor. Bu buluşma da potansiyel müşterilerimize neler yaptığımızı aktardığımız, onlardan da birçok şeyi öğrendiğimiz bir toplantı oldu. Katma değerli servislerin ne kadar daha önemli olduğunu, günümüzde hem offline’dan online’a kayış hem de offline ile online’nın birbirine yakın deneyimleri kapsamasıyla birlikte sunduğumuz servislerin, hizmetlerin önemini bir kez daha anlamış olduk. Hem burada hem de ziyaret ettiğimiz diğer kurumlardan dinlediğimiz ortak sorunlara hazır bir şekilde sunduğumuz çözümleri aktardık. Bir diğer mottomuz olan ‘Craftgate’te ödediğinizden daha fazlasını kazandıracağız’ söylemimizle, kurumlara somut verilerle müşterilerinin yaşadığı sorunlara tek entegrasyonla pratik çözümler sunmaya devam edeceğiz.”