armut.com yüzde 300 büyüme kaydetti

Hizmet ihtiyacı olanlarla yüzlerce kategorideki uzman hizmet verenleri buluşturan armut.com 2015 yılının genel değerlendirmesini yaptı.

Aylık ortalama 1,3 milyonun üzerinde tekil ziyaretçiye ulaşan armut.com, bir yılda gelir bazında %300 oranında büyüyerek önemli bir başarı yakaladı. Her gün ortalama 1000’den fazla hizmet talebi alan ve toplamda 80.000’in üzerinde hizmet verene ev sahipliği yapan armut.com, 7 milyonu aşan sayfa gösterimiyle Türkiye’nin hizmet kategorisinde en büyük online pazar yeri olma unvanını 2015 sonunda da pekiştirdi.

Hizmet ihtiyacı olanlarla, alanında uzman çalışanları ve kuruluşları İnternet üzerinden buluşturan, aylık 1,3 milyondan fazla tekil ziyaretçiye ve 7 milyondan fazla sayfa gösterimine ulaşarak Türkiye’nin İnternet devleri arasına giren armut.com, 2015 yılının genel bir değerlendirmesini yaptı. armut.com’a 2015 yılı boyunca günde ortalama 1000’in üzerinde, toplamda da 400.000’in üzerinde hizmet talebi geldi. Hizmet sektörüne yeni bir gelir kaynağı yaratan armut.com, hizmet verenlerin de bir numaralı tercihi olmaya devam etti. 2015’te her gün ortalama 100’den fazla yeni katılım ile 80.000’i aşan hizmet veren sayısı bir önceki yıla göre yaklaşık 2 kat artış gösterdi.

İlgili Makaleler

%98 oranındaki müşteri memnuniyeti ile kendi alanında lider olan armut.com, Türkiye’nin her ilinden hizmet taleplerine karşılık verdi. armut.com’a en çok talep sırasıyla İstanbul, Ankara ve İzmir’den gelirken, bu illeri Antalya, Bursa, Kocaeli, Adana, Konya, Eskişehir ve Mersin takip etti. Bununla doğru orantılı olarak armut.com’a kayıtlı hizmet verenler en çok İstanbul, Ankara ve İzmir’de yer aldı.

İstanbul’dan İzmir’e taşındık

Çok sayıda farklı kategoride hizmet verenleri, hizmet ihtiyacı olanlarla bir araya getiren armut.com’da 2015’te en çok talep gelen ilk üç kategori, evden eve nakliyat, ev temizliği ve boya badana oldu. Bu üç hizmet kategorisinde Türkiye’de alanında lider olan armut.com’da bu hizmetlerden sonra en çok sırasıyla, şehirler arası nakliyat, parke laminant döşeme, koltuk döşeme, doğum günü organizasyonu, butik pasta ve kurabiye, marangoz ve doğalgaz tesisatı kategorilerinde talepler geldi. armut.com’un en çok kullanıldığı İstanbul, Ankara ve İzmir’de ev temizliği en çok talep edilen hizmet oldu. armut.com üzerinden gerçekleşen en yüksek değerli talep ise Ankara’da 260 bin TL’ye yapılan dış cephe mantolama projesi oldu.

armut.com’da en çok talep edilen hizmet olan nakliyat ile hizmet verenler yıl boyunca 635.400 km yol yaptı. Şehirler arası nakliyatta ortalama uzaklık 500 km olurken, tüm nakliyat hizmetlerinde ise mesafe ortalaması 150 km oldu. Kullanıcıların şehirler arası nakliyatı en çok tercih ettiği rotalarda İstanbul’dan İzmir’e yapılan taşınmalar ilk sırada yer aldı. Ayrıca 2015 boyunca armut.com üzerinden yaklaşık yarım milyon m2’lik duvar boyandı.

Hemen rezervasyon ile İstanbul tertemiz oldu 

İnternet üzerinden ev temizliği hizmeti konusunda akla ilk gelen isim olan armut.com, faaliyete geçirdiği “hemen rezervasyon” sistemi ile kullanıcıların çok rahat bir şekilde düzenli temizlik hizmeti almasını sağladı. İlk etapta sadece İstanbul’da sunulan “hemen rezervasyon” sistemi ile %98 müşteri memnuniyet oranına ulaşan armut.com, 2015’te sadece bu sistemle İstanbul’da toplam 1,4 milyon metrekare alanın temizlenmesini sağladı. Bu alan İstanbul’un en büyük üçüncü adası Burgazada’nın yüzölçümüne yakın bir alana karşılık geliyor.İstanbul’da hemen rezervasyon ile en çok Kadıköy, Beşiktaş, Şişli, Üsküdar ve Ataşehir ilçelerinde temizlik yapıldı. Beşiktaş ve Kağıthane’den iki armut.com üyesi yıl boyunca toplam 63’er kez temizlik yaptırarak 2015’in temizlik şampiyonu oldu. armut.com üzerinden yıl boyunca sadece ev değil şans oyunları bayisi, çocuk ürün mağazası, üretim atöylesi ve dershane gibi yerler de temizlendi.

 

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu