Türkiye’deki faaliyetlerine 150 yıldan fazla zaman önce başlayan ve faaliyetini sürdüren “tek” yabancı sigorta şirketi olan Generali Sigorta, müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak için tasarladığı Kolayla mobil uygulamasını hizmete sundu. Kolayla ile Generali müşterileri araçları ile kaza yaptığında ya da yardıma ihtiyaç duyduğunda cep telefonları üzerinden stres yapmadan tek bir butona tıklayarak yol yardım hizmeti (GPS üzerinde müşterilerin koordinat bilgileri alınıyor) alabiliyor ve uygulama üzerinden anında hasar bildirimi yaparak Kişisel Sigorta Danışmanlarının canlı desteği ile tüm işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Uygulama yol yardımı dışında farklı sigortacılık hizmetleri, anında Kişisel Sigorta Danışmanına Erişim, Hava Durumu ve Eş Zamanlı Trafik Yoğunluğu gibi hayatı kolaylaştıran hizmetleri de 7/24 sunuyor.
Uygulamaya Yönelik Yapılan Araştırma
Generali Araştırma Merkezi (GAM) tarafından yapılan araştırmalar da gösteriyor ki sürücülerin yüzde 35’i kaza anında ilgili kişiyi tek bir tuşla aramayı tercih ederken yüzde 48’i kaza ya da yolda kalma durumlarında ne yapmaları gerektiği konusunda ilgili kişilerden yardım almak istiyor. Aynı sürücülerin yüzde 42’si kaza anında Kaza Tespit Tutanağını doldurmak için yönlendirmeye ihtiyaç duyuyor. Araştırma sonuçlarına göre telefon ve internet, kaza durumlarında bilgi almak ve hasar talebinde bulunmak için yardım almada en çok tercih edilen araçlar olarak kullanılıyor.
“KOLAYLA” Mobil Uygulaması Nasıl Çalışır?
“Kolayla” ile aynı zamanda güncel hava durumu takip olanağı, Anında Hasar Bildirim Asistanı özelliği, Güvenli Sürüş ve Eş Zamanlı Trafik Yoğunluğu bilgilerini ücretsiz olarak sunuluyor.
Google Play Store ya da Apple Store üzerinden “Kolayla” kelimesi ile aratıp uygulamayı cep telefonlarına indirerek T.C. kimlik numaraları ile giriş yapan Generali müşterileri Kişisel Sigorta Danışmanlarının resmi ve ismi ekranda beliyor. Kişisel Sigorta Danışmanının resmi tıklandığında 0850 555 55 55 çağrı merkezi üzerinden telefon görüşmesi ya da görüntülü arama başlatılabiliyor. Acente müşterileri ise uygulamaya bağlandıklarında karşılarına çıkan Generali Ali’ye tıkladıklarında acentelerine 7/24 Sigorta Danışmanlığı Hattı 0850 555 55 55 üzerinden ulaşabiliyorlar. Generali müşterisi olmayanlar da uygulamayı ücretsiz indirebilir ve bazı mobil hizmetlerden yararlanabiliyorlar.