Microsoft Office 365 üç yaşında

Çiğdem Kayalı Microsoft Türkiye Office Pazarlama Grup Müdürü
Çiğdem Kayalı
Microsoft Türkiye Office Pazarlama Grup Müdürü
Microsoft ’un güncel bulut üretkenlik platformu Office 365, Türkiye’de üç yılı geride bıraktı.
Microsoft Türkiye tarafından yapılan açıklamaya göre Microsoft’un en hızlı büyüyen ve en çok satışı yapılan ürünü olma ünvanını kazanan Office 365’in, sadece Türkiye’de İsviçre nüfusuna eş değer abonesi bulunuyor.
Office 365; Microsoft Office masaüstü uygulamaları, Microsoft SharePoint Online, Microsoft Exchange Online ve Skype for Business’ı bir araya getiren, şirketlerin ihtiyaç duyduğu teknolojik çözümleri bir arada sunuyor.
Türkiye’de satılan her iki Office’ten bir tanesinin Office 365 olduğunu ifade eden Microsoft Türkiye Office Pazarlama Grup Müdürü Çiğdem Kayalı, “Office 365 iş hayatına sağladığı kolaylıklar sayesinde Türkiye’de de başarısını göstermeye devam ediyor. Örnek vermek gerekirse, Yeni açılan firmaların %30’u Office 365’i tercih ediyor. Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin ilk 100 listesine baktığımızda 42 firmanın Office 365 çözümünü tercih ettiğini görüyoruz.. Öte yandan, Office 365 müşterilerine %99,9 finansal destekli çalışma garantisi veriyor. 2014’ün son çeyreği itibariyle gerçekleşen çalışma oranı: 99,99% oldu. Bu oran, taahhüt ettiğimiz rakamın da üzerinde. Office 365 hizmetleri kesintisiz olarak 3 yıldır Türkiye’de veriliyor. Bu da, neden bu kadar çok tercih edildiğimizin en önemli kanıtı” dedi.
Çiğdem Kayalı, değişen ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde bulut tabanı platformun sürekli olarak güncellendiğini belirterek, son bir yıl içinde Office 365 için sunulan güncelleme sayısının 150 olduğunu açıkladı. Bu güncellemelerin büyük bir bölümünün de özelliklerin artırılması alanında olduğuna dikkati çekti.
Ev kullanıcılarından kurumsal müşterilere, masaüstü bilgisayardan Windows/iPad/Android tabletlere kadar, Office 365, işlerin her yerden devam edebilmesi için kullanıcılarına olanak sağlıyor. Düşük ön yatırım maliyetleriyle müşterilerine teknolojiyi hizmet olarak kullanma imkanı sunan Office 365, işletmeler arasında en popüler ürün olurken, şu ana kadar en hızlı büyüyen ticari ürün olma başarısını da gösterdi. Microsoft Türkiye’nin 2015 yılının ikinci çeyrek göstergelerine göre ticari bulut geliri Office 365, Azure ve Dynamics sayesinde yüzde 114 arttı.
Dünyada en fazla Skype for Business kullanıcısı Türkiye’de
Türkiye’de 6 milyondan fazla sayıda öğrencinin Office 365’i kullanıp iş hayatına çok daha hızlı adapte olabildiğini belirten Kayalı, “ yine Office 365’in diğer bir faydasına bakacak olursak Office 365’e geçenlerin spam alma oranları %0.05’ten daha az bir seviyeye geldi. Bu da demek oluyor ki neredeyse hiç spam almıyorlar. Ayrıca, bilgi güvenliğine önem veren Office 365’in ISO 27018, 27001, FISMA, DPA, HIPAA, AB Veri Koruma Yönergeleri ve FERPA sertifikaları bulunuyor” dedi.
Microsoft’un en çok yatırım yaptığı alanın Office 365 olduğunu ifade eden Kayalı şöyle konuştu: “Son 12 ayda 150’den fazla yeni güncelleme yayımlandı. 1 Eylül’de Türkiye’de Office for Mac’in yeni sürümü olan Office 2016 for Mac ürünümüzü Office 365 müşterilerimize Türkçe olarak sunmaya başladığımızı duyurduk. Office 365 için gerçekleştireceğimiz geliştirmeler tüm hızıyla devam edecek.”
Kayalı tarafından yapılan açıklamaya göre dünyada en fazla Skype for Business kullanıcısı Türkiye’de bulunuyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu