Starbucks, yeni NFT koleksiyonunu piyasaya sürüyor

Yeni koleksiyon, ikonik Starbucks markasını vurgulayan benzersiz dijital hediyelik eşyalar içeriyor.

Kahve zinciri Starbucks, Odyssey Web3 ödül programının bir parçası olarak yeni bir dizi NFT yayınlamaya hazırlanıyor. 5.000 NFT’den oluşan First Store Koleksiyonu, bugün piyasaya sürülecek. Polygon ağı üzerinden piyasaya sürülecek olan koleksiyonun parça başına satış fiyatı 100 dolar olacak ve her kullanıcı yalnızca bir parça satın alabilecek.

First Store Koleksiyonu’nun piyasaya sürülmesi, Starbucks’ın önceki NFT indirimleri olan Holiday Cheer Edition 1 ve Siren Koleksiyonu’nun başarısını takip ediyor. Yeni koleksiyon, ikonik Starbucks markasını vurgulayan benzersiz dijital hediyelik eşyalar içeriyor ve kullanıcılara şirketin geçmişinden bir parçaya sahip olma şansı veriyor. Starbucks, blockchain teknolojisini kullanarak müşterilere daha sürükleyici ve ödüllendirici bir deneyim sunmayı amaçlayan Web3 platformu Odyssey’i test ediyor.

Bir NFT satın almak, uygulama kullanıcılarına sanal kahve hazırlama sınıfı ve Feeding America’ya bağış gibi ödüller için 1.500 puan kazandıracak. Ek olarak, kullanıcılar Starbucks’ın Kosta Rika’daki kahve çiftliğinde bir ağaca isim verebilecek veya üzerinde NFT sanatı olan özel bir Starbucks bardak da alabilecekler.

Starbucks’ın önceki NFT indirimlerinin popülaritesi göz önüne alındığında, First Store Collection NFT indiriminin hızla tükenmesi bekleniyor. Bir NFT satın alan müşteriler, uygulama kullanıcılarına ödüller için puan kazandıracak ve bu, hem kahve hem de NFT meraklıları için harika bir fırsat olacak.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu