Dijital bir yol çizmenin ipuçları

Organizasyonlarınız için dijital bir iş geleceği konusunda nasıl rehberlik edebilirsiniz? Üç işbirlikçi CIO başarı için kendi stratejilerini paylaşıyor.


Bu işbirlikçi IT liderleri organizasyonlarına dijital iş geleceğine doğru rehberlik ediyor.

Eric Singleton, Kıdemli Başkan Yardımcısı ve CIO, Chico FAS:


Eylem için meyilli olunericsingletonheadshot-cio

Yeni bir role gelerek  “dijital geleceğimiz için harika fikirlerim var” diyecek olduğunuzda;  “Bu çok güzel Eric ama bilgisayarım çalışmıyor” şeklinde tepki alabilirsiniz.  İşi devraldığımda mümkün olan en kısa sürede teknolojinin zayıf noktalarını belirledik. Daha sonra IT sektöründeki rekabette öne geçmek için şart olan yenilikçi hamleler için hareket edebilirdik.

Müşterilerimizin; satınalma modeli, hayat stili tercihleri ve teknolojik kabullenme gibi hızla değişen davranışlarına anında karşılık verebilmek için “Dijital Perakende Sahnesi” adında bir dijital yol haritası oluşturdum. Araştırmalarımı müşteri verilerimiz ile birleştirirken bu değişimleri ve liderlik takımımızdan gelen verileri öne çıkartacak bir plan oluşturdum.

Eylem için meyilim yüksekti ancak markanın başkan yardımcısı ile bir araya geldiğimde yalnız bunu yapmak değil, aynı zamanda hızlı yapmamız gerektiğini söyledi.

Chicago’da güvenli i-Pad’ler ile Boston’da harekete duyarlı Teknik masamız ile ulaşılabilen bulut tabanlı bir veri aktarımı olan müşteri kitabımıza start verdik.

Daha sonra ise mobil ödeme, dijital imza ve sanal “müşteri dolabı” sıradaydı. Bugün dijital perakende sahnesi stratejik bir zorunluluk hatta yatırım planlarında bir gündem maddesi. Bu kadar kısa bir sürede benimsenmesi ve uygulanıyor olması gerçeküstü.

Doug Porter, Kıdemli Başkan Yardımcısı ve CIO, Blue Cross  ve Blue Shield Association:Doug-porter-cio-1

Zirve iş hedeflerine odaklanın

Sadece şirket içindeki  akranlarımla değil 37 Blue Cross ve Blue Shield şirketinin  yöneticisi ile işbirliği halindeyim.  Son birkaç yıl içinde tüm şirketlerimiz arasında kesintisiz işlem akışını oluşturmak için ulusal veri varlıklarını kullanmaya odaklandık.

Üye şirketlerimizin CEO’ları aynı zamanda yönetim kurulumuzu oluşturuyor. Yönetim Kurulu veri varlıklarımız için bir strateji hazırlar ve bu strateji için bir gelişim takvimi meydana getiririz. Örneğin 2010 yılında sağlık hizmetleri analizi konusunda yoğun bir ilgi vardı.

Ulusal hesabımızın maliyetleri daha iyi yönetebilmesi ve daha efektif olabilmesi için talepler, üyeler, sağlayıcılar ve eczaneler hakkında muazzam bir veri topladık.

Dünyanın en geniş ve en anlaşılabilir sağlık hizmetleri bilişim veritabanını yarattık ve Blue Health Intelligence şirketinin kuruluşu ile birlikte üye şirketlerimiz ZIP kodu ile gelişmiş analizlere ulaşabilir ve bu bilgileri müşterilerinin ellerine bırakabilir.

Bu tip hizmetleri ulusal hesaplarımıza ve bireysel müşterilerimize gerek internet gerekse akıllı telefonlar aracılığı ile istedikleri kanaldan sunmak için çaba harcıyoruz.

Bill McArthur, CIO, Scientific Games:

Öncelikleri belirlemek için geniş bir iş birliği oluşturun
Bill-McArthur2-cio
Scientific Games; loto oyunları ve oyun endüstrisi için anlık loto oyunları, satış noktası sistemleri, iletişim ağları ve veri merkezleri dahil olmak üzere ürün ve hizmetler sunuyor. WMS Industries’den 1.5 milyar dolarlık kazancımızdan sonra slot makineleri geliştiriyor, üretiyor ve tedarikçi bazlı hizmetler sunuyoruz.

3 operasyon grubu oluşturduk. Loto, oyun ve etkileşim. Bu her grup için fiziksel ürünlerimizi dijital eğlence deneyimlerine dönüştürmek gibi muazzam yeni teknoloji fırsatları mevcut.

Değişimin hızı fazlasıyla baş döndürücü ve yeni ürün geliştirme ve iş sistemleri için öncelikleri belirleyecek bir işbirliği için CTO, yazılım geliştirme grubu, her bir iş birimi de dahil, bir çok çeşitli iş alanlarını devam ettirmek gerekiyor. Son satın almaile entegrasyon üzerinde muazzam bir odaklanma gerektirdi ve zaman lüksümüz olsaydı, sadece bunu yapar ve başka da bir şey yapmazdık. Ancak biz bir teknoloji şirketiyiz: İleriyi düşünmek zorundayız.

Ortaya yeni fikirler atmak ve bunu tam doğru şekilde yapana dek gelişimimizi yenilemek istiyoruz ancak iyi ayarlanmış bir sektörde faaliyet göstermek için  pazara girmeden önce yapacağımız her şeyin önceden iyice test edilmiş ve onaylanmış olması gerekiyor. Biz bunu ürünlerimizi, teknolojimizi, araştırmamızı ve pazarlama programlarını geliştirerek yapıyoruz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu