SabancıDx’ten yeni nesil performans yönetimi uygulaması: Perfx

Perfx, sunduğu yeni nesil kullanıcı deneyimi ve ulaşılabilirliği ile şirketlere odaklanma ve ortak hedeflere ulaşma avantajı sağlıyor.

SabancıDx’in yeni nesil performans yönetimi uygulaması Perfx, insan kaynakları süreçlerini dijitalleştiriyor. Firmaların değerleri ve stratejisi ile uyumlu, esnek, şeffaf ve geri bildirime dayalı sürekli performans yönetim platformu Perfx, sunduğu yeni nesil kullanıcı deneyimi ve her yerden her zaman ulaşılabilir olması ile şirket stratejilerine odaklanma ve ortak hedeflere ulaşma avantajlarını sağlıyor.
 
Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren dijital ve analitik şirket SabancıDx, insan kaynakları alanındaki uygulamalarına bir yenisini ekleyerek, yeni nesil performans yönetimi uygulaması Perfx’i tanıttı. 18 yılı aşkın süredir insan kaynakları süreçlerinin dijitalleşmesine öncülük eden SabancıDx, Sabancı Topluluğu bünyesindeki farklı iş kollarının tecrübelerinden ve Holding’in insan kaynakları alanındaki vizyonundan da faydalanarak Perfx’i geliştirdi. Çözümün geliştirilmesinde dijitalleşen dünya ve değişen çalışma yaklaşımından ilham alınarak, performans yönetimindeki ihtiyaç ve trendler, en yeni teknolojiler ve kullanıcı deneyimi odağa alındı. Perfx, firmaların değerleri ve stratejisi ile uyumlu, esnek, şeffaf, açık iletişimi destekleyen ileri ve geri bildirime dayalı yeni nesil bir performans yönetim platformu olarak öne çıkıyor.
 
İnsan kaynakları stratejilerine yön veren özellikleriyle farklılaşan Perfx, sunduğu çevik ve sürekli yapı sayesinde çalışanların performans seviyelerinin anlık takibinin yapılmasını sağlıyor. Yıl boyu açık bir sistem, hızlı adaptasyon ve sürekli kullanım ile çalışanların performans sistemini yılda bir kez kullandıkları yapı olmaktan çıkarıp kolayca benimseyecekleri, günlük rutinlerinin bir parçası olacak yapıya dönüştürüyor ve insan kaynakları değerlendirme süreçlerindeki yönetimsel iş yükünü de hafifletiyor.

“Firmaların dönüşümden güçlenerek çıkmaları için insan kaynakları süreçlerini dijitalleştirmeyi hedefliyoruz”

Perfx’in iş hayatında yaşanan dönüşümün gerekliliklerine sahip olduğunun altını çizen Satış ve Ürün Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Özlem Kalkan; “Dijital dönüşüm, iş hayatındaki öncelikleri ve alışkanlıkları da kökten değiştiriyor. Biz de yenilikçi ve sürekli gelişimi hedefleyen bir şirket olarak firmalara bu alandaki en iyi çözümleri sunabilmek için insan kaynakları ürün ailemize yeni ürünler ekliyoruz. Yaşanan bu değişimden firmaların güçlenerek çıkmaları için değerleri ve stratejileri ile uyumlu, esnek, şeffaf, açık iletişimi destekleyen ileri ve geri bildirime dayalı yeni nesil performans yönetim platformu Perfx’i geliştirdik. Yeni dönemde dijitalleşen insan kaynakları süreçleri, firmaların işveren markalarının olumlu algılar üzerine inşa edilmesi, çalışan deneyimi ve ortak hedefler ile ilerlenmesi açısından kritik önemde olacak. Dijitalleşmeye dayalı insan kaynakları uygulamaları, firmalara çalışanlarıyla ilgili verileri derin bir şekilde analiz etme, değişiklikleri anlık takip edebilme ve bu veriler üzerine uygulamalar geliştirme imkânını tanıyor. Bu trendler doğrultusunda öncü ve yaratıcı bir yaklaşımla geliştirilen Perfx, organizasyonları sürekli performans yönetimi ile süreçlerinde bir adım öne taşıyor. Kullanıcılara sağlanan kolay kullanım ve ulaşımın yanı sıra, dönemin gerekliliklerinden açık iletişim ve sürekli diyalog imkanı ile yöneticiler, çalışanların performans ilerleyişini dinamik bir ortamda takip edebiliyorlar. Bir yıldır Holding bünyesinde kullandığımız Perfx’in, yola çıkarken arzuladığımız yetkinliklerin hepsine sahip bir çözüm olduğunu söyleyebilirim.” diye konuştu.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu