Müşteri hizmetlerinin geleceği nasıl olacak?

Etiya sponsorluğunda gerçekleştirilen Dijital CIO Buluşmaları’nın bu bölümünde müşteri hizmetlerinin dönüşümü ele alındı. Müşteri hizmetlerinin dijital olgunluğunun da tartışıldığı etkinlikte CIO Update Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Murat Yıldız’ın konukları Etiya Türkiye Satış Sorumlusu Barış Uca, Kiğılı Bilgi Sistemleri ve Müşteri Deneyiminden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Gürkan Taşkıran, Anadolu Sigorta Dijital Sigortacılık ve Müşteri İletişim Müdürü Barış İnan, MNG Kargo CTO’su, İş Geliştirme ve İnovasyon GMY Gökhan Yoluaçık  ile CIO Update Yazı İşleri Müdürü Derya Coşkun oldu.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu