Müşterilerle birebir görüşmeler yapmak için hangi teknolojiler kullanılıyor?

Kısıtlamalar ile birlikte saha ekiplerini yönetmek, müşterilere ulaşmak ve müşterileri etkileyecek doğru sunumları yapmak zorlaştı. Müşteriler ile birebir görüşmeleri yapmaya devam edebilmek için şirketler neler yapıyor, hangi teknolojileri kullanıyor? Tüm bu konuların masaya yatırıldığı Dijital CIO Buluşmaları’nın bu bölümünde CIO Update Yazı İşleri Müdürü Derya Coşkun’un konukları Logitech Türkiye Video Konferans Ürünleri Kategori Yöneticisi Fatih Masatçı, Ağaoğlu Grup Bilgi Sistemleri ve Teknoloji Müdürü Volkan Kuzucu ve Altınbaş Holding ICT Müdürü Murat Altınok oldu. Logitech sponsorluğunda gerçekleştirilen etkinlikte aynı zamanda, müşteri tarafındaki video konferans çözümlerinin geleceğinden de bahsedildi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu