Logo Yazılım'ın 2014 satış geliri 104 milyon TL

Logo Yazılım, 2014’te satış gelirlerini yüzde 32, kârını yüzde 32 düzeyinde artırdı.
Türkiye’nin en büyük yazılım kuruluşlarından biri olan Logo Yazılım, son yıllardaki başarılı performansını devam ettirerek, 2014 yılında da hedeflerinin üzerinde bir satış ve kârlılık grafiği çizdi. Şirket bir önceki yıla göre yüzde 32 artışla 104 milyon TL satış geliri elde ederken, dönem kârını da yüzde 30 gibi bir artışla 24,7 milyon TL’ye yükseltti. Logo’nun amortisman, vergi ve faiz öncesi faaliyet kârı (AVFÖK) yüzde 32,11 büyümeyle 30,2 milyon TL’ye ulaştı, 2014’deki konsolide toplam varlıkları da yüzde 25 artarak 166 milyon TL’ye yükseldi.
Sektörün hızlı büyüyen firması olan Logo Yazılım, yenilikçi ürünleri ve başarılı iş modeli sayesinde; iş ve çözüm ortaklarının yanı sıra müşteri ve yatırımcılarına da değer yaratmaya devam ediyor. Yakaladığı büyüme ve kârlılık oranlarını, 2014 Faaliyet Raporu’nda açıklayan Logo Yazılım, yalın yönetim anlayışı ve bu doğrultuda oluşturduğu başarılı iş modeli sayesinde, kârlılığını sürdürülebilir bir şekilde artırmayı hedefliyor.

Logo Yazılım                                         Seçilmiş Finansal Göstergeler

31.12.2014 31.12.2013 Değişim
Net Satış Gelirleri 104.030.635 TL 70.731.277 TL %32,009
Esas Faaliyet Kârı 29.872.711 TL 20.416.711 TL %31,65
AVFÖK 30.245.781 TL 20.532.775 TL %32,11
Dönem Kârı 27.735.806 TL 19.434.936 TL %29,92

 
 

İlgili Makaleler

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu