Türk Telekom şirketi olarak çağrı merkezi alanında faaliyet gösteren AssisTT, Amasya’da yenilenen merkezine kavuştu. Merkez yıl sonuna kadar 450 kişiye istihdam sağlayacak. AssisTT’in yıl sonu hedefi 2 bin kişiye ulaşmak
Türk Telekom Grup şirketi AssisTT’in 17. lokasyonu ile Türk Telekom Amasya İl Müdürlüğü’nün yenilenen binası hizmete açıldı. Toplam 261 masa kapasitesine sahip AssisTT Amasya’da ilk etapta 145 kişiye istihdam sağlanacak. Yıl sonuna kadar rakamın 450 kişiye çıkması planlıyor.
Ayrıca AssisTT bünyesine yıl sonunda önceki yıla göre toplam 2 bin kişi daha işe alınacak ve böylece toplam çalışan sayısı 12 bine çıkmış olacak.
AssisTT Amasya Çağrı Merkezi’nin açılış törenine, T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım’ın yanı sıra Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz, Türk Telekom İnsan Kaynakları, Destek ve Regülasyon Başkanı Şükrü Kutlu ile AssisTT Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu da katıldı.
Açılışta konuşan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, “Bilişim denilen yenilik sadece insanların işini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda işsizliğe de çare buluyor. Bugün burada açılışını yaptığımız çağrı merkezi de bilişim teknolojilerinin bir ürünü” dedi.
Dünya bilişim çağında
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım konuşmasını şöyle sürdürdü: “Dünya artık bilişim çağını yaşıyor. Bizler de dünyadaki gelişmelerden geri kalmamak için çalışıyoruz. Bu bilişim denilen yenilik sadece insanların işini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda işsizliğe de çare buluyor.’
“Bugün burada açılışını yaptığımız çağrı merkezi de bilişim teknolojilerinin bir ürünü” diye devam eden Yıldırım “Tam bir istihdam deposu… Amasya Çağrı Merkezi’nde ilk etapta 145 kişiye istihdam sağlıyor. Ancak yıl sonuna kadar toplam 450 kişiye çıkacak. Eskiden 450 kişiyi istihdam etmek için devasa fabrikalar kurmak gerekiyordu. Şimdi ise küçük bir binada 450 kişi istihdam ediliyor” diye konuştu.
İl ve ilçedeki gençlere istihdam yaratacak
AssisTT Genel Müdürü Ali Dülgeroğlu “AssisTT olarak çağrı merkezi sektöründe standartları belirleyen marka olma yolunda ilerlemeye devam ediyoruz. Merkezimiz, Amasya ve ilçelerinde gençlerimizin istihdamına katkı sağlayacak. Ülke çapındaki diğer çağrı merkezlerimiz gibi teknolojinin nimetlerinden yararlanan bir ‘müşteri irtibat noktası’ olacak. Yenilenen T.Telekom İl Müdürlüğü’nün ve Çağrı Merkezi’nin Amasyalılara ve sektöre hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.
Hedef sürdürülebilirlik
Türk Telekom CEO’su Tahsin Yılmaz da yaptığı konuşmada, hızla dijitalleşen dünyada Türkiye’nin bölgesinde ve dünyada iletişim merkezi konumunu güçlendireceği bir gelecek için çalıştıklarını belirterek, “Hedefimizi sürdürülebilir yatırım ve teknoloji eko-sistemi olarak belirledik” dedi ve ekledi: Türk Telekom olarak son 7 yılda yaptığımız konsolide yatırım miktarı 13 milyar TL’yi aştı. 2013 yılının ilk çeyreğinde ise 254 milyon TL konsolide yatırım gerçekleştirdik. Yatırım ve faaliyetlerimizde sadece sektörümüze değil, Türkiye ekonomisine de katma değer sağlıyoruz” dedi.
‘Stratejik yol arkadaşı’ olarak hizmet veriyor
Yüzde 100 Türk Telekom iştiraki olan AssisTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri, çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra “stratejik yol arkadaşı” olarak hizmet verdiği tüm kurumsal müşterilerine satış ve pazarlama faaliyetleri için veri üreterek, geleneksel çağrı merkezlerinden daha farklı bir sistemle çalışıyor. Calışanların % 37’si lise, % 38’si yüksekokul, % 25’i üniversite mezunu ve yaş ortalamaları 25. AssisTT’in toplam 13 ildeki 17. lokasyonu olan Amasya Çağrı Merkezi toplam 261 kişilik masa kapasitesine sahip.