Vodafone Smart Mini’yi tanıttı

Vodafone Türkiye, kendi markasıyla piyasaya sürdüğü akıllı telefonu Vodafone Smart Mini’yi tanıttı.

3.5 inç ekrana sahip telefon Android işletim sisteminin son sürümü olan 4.1’i kullanıyor. Telefonun diğer özellikleri arasında 1GHz işlemci, 2MP kamera ve 320×480 piksel ekran çözünürlüğü yer alıyor. Fiyatı 319 TL olarak belirlenen Vodafone Smart Mini kontratlı olarak ayda 1 TL’den başlayan fiyatlarla satılacak. Operatör, Vodafone Smart Mini’yi ile “akıllı telefona geçiş yapmanın da kolayı var” mesajı veriyor.

BKM Mutfak oyuncularının katılımıyla Vodafone Smart Mini’nin tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında konuşan Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Lütfullah Kitapçı, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Vodafone Türkiye olarak, abonelerimizin dünya kalitesinde son teknolojilere kolaylıkla erişebilmesini hedefliyor,akıllı telefon sahipliğini de ‘herkes için erişilebilir’ kılma yönünde faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Bu amaçla, üç yıl önce Türkiye’de ilk kez ‘herkes akıllı telefona sahip olabilsin’ vizyonu ile operatör markalı akıllı telefonu lanse etmiştik. Şimdi de bu vizyonumuzla 14. Vodafone markalı cihazımızı, rekabetçi fiyat avantajıyla tüketicilere sunuyoruz.”

Akıllı telefon penetrasyonu yüzde 22vodafone-smart-mini

Bu hamle ile akıllı telefon penetrasyonunun Türkiye’de artışına hizmet etmeyi hedeflediklerini de belirten Kitapçı, “Türkiye’de akıllı telefon penetrasyonu halen yüzde 22. Bu rakam İngiltere’de yüzde 56, ABD’de ise yüzde 54. Vodafone olarak bazımızdaki müşterilerin akıllı telefon penetrasyonu ise yüzde 22. Rakamlar ülkemizde bu konuda yapacağımız çok şey olduğunu gösteriyor. Geçen sene bu konuda önemli adım bir atarak Akıllı Cihaz Akıllı İletişim Platformu ACAİP’i hayata geçirdik ve akıllı telefon ile ilgili tüm süreçleri ‘kolay’laştırdık” diye konuştu. Vodafone, kendi markasıyla ilk akıllı telefonunu Türkiye’de Temmuz 2010’da pazara sunmuştu.

3G’den bu yana 4 yılda 4.4 milyar TL yatırım

İçinde bulunduğumuz ayın 3G’nin ülkemize gelişinin 4. yıldönümü olduğunun altını çizen Kitapçı, Türkiye’de bu konuda halen gidilecek yolun bulunduğuna dikkat çekti.

Kitapçı şöyle konuştu: “Bu yıl4. yıldönümünü kutladığımız 3G kullanımında rakamlara baktığımızda bugün Türkiye’de halen 43.9 milyon 3G abone sayısı var. Mobil internet kullanıcı sayısı ise halen 12 milyon düzeyinde. Rakamlar halen gidecek yolumuz olduğunu gösteriyor. Bu rakamları OECD ülkeleri ile kıyasladığımızda mobil genişbant penetrasyon oranı Türkiye’de yüzde 16,3 iken OECD ortalaması yüzde 56,6**. Biz de bu nedenle yatırımlarımızı sürekli devam ettirerek ülkemizde dijital uçurumların kapanması, fırsat eşitliğinin sağlanması için küresel bilgi birikimimizi faaliyet gösterdiğimiz tüm ülkelerde olduğu gibi, Türkiye’de de kullanmaya devam ediyoruz.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu