Bu SUV başka! Huawei ve Seres’ten Aito M9: Lüks, teknoloji ve şaşırtıcı fiyat bir arada!

Aito M9, tam boy bir SUV olarak 5,230 mm uzunluğunda, 1,999 mm genişliğinde ve 1,800 mm yüksekliğinde, 3,110 mm'lik geniş bir aks aralığına sahip.

Huawei ve Seres’in iş birliğiyle elektrikli araç dünyasına yeni bir ekleme yapıldı. Bayrak gemisi SUV modeli Aito M9, Guangzhou Otomobil Fuarı’nda tanıtılarak teknoloji, güç ve cazip fiyatlandırma konusunda ilgi çekici bir kombinasyon vaat ediyor.

Aito M9, rekabetçi fiyatlandırmasıyla potansiyel alıcıların dikkatini çekmeye hazır. Ön satış döneminde, heyecanlı müşteriler bu ileri teknoloji SUV’yi 5,000 RMB (€652) kapora ile rezerve edebiliyorlar. Erken davrananlar, son satış fiyatından €1,300 indirim yapılacak. Beklenen satış fiyatı ise 500,000 ile 600,000 RMB (€65,000 ile €75,000) arasında değişiyor. Bununla da kalmayıp, sipariş verenler özel bir muamele görecekler, bu da Aito M9’un üretildiği fabrikayı ziyaret etme fırsatını içeriyor.

Aito M9’a olan heyecan hissediliyor, üreticiler kısa bir süre içinde 20,000’den fazla ön sipariş aldıklarını bildirdi. Bu ilgi dalgası 25 Eylül’de başladı ve elektrikli SUV’nin cazibesinin bir kanıtı. Resmi satış başlangıcı ise önümüzdeki ay gerçekleşecek.

Huawei ve Seres, Aito M9 SUV'yi Resmen Tanıttı
Huawei ve Seres, Aito M9 SUV’yi Resmen Tanıttı

Aito M9, tam boy bir SUV olarak 5,230 mm uzunluğunda, 1,999 mm genişliğinde ve 1,800 mm yüksekliğinde, 3,110 mm’lik geniş bir aks aralığına sahip. 265/40 R22 ve 285/40 R22 lastikler üzerinde yuvarlanarak yolda varlığını hissettiriyor. Ancak sadece boyut değil, aynı zamanda içerik ve stil de önemli.

Aito M9, hem yalnızca elektrikli hem de menzil uzatıcı (EREV) versiyonları sunuyor. Elektrikli versiyon, Huawei teknolojisiyle çalışan çift motorlu bir düzeneğe sahip. Ön motor 160 kW güç sağlarken, arka motor etkileyici 230 kW güç üretiyor. CATL tarafından üretilen 97.682 kWh’lik ternary batarya paketiyle bu elektrikli SUV, tek şarjla 630 km mesafe kat edebiliyor.

Diğer yandan, EREV versiyonu 1.5T motor ve iki elektrik motoru ile donatılmış. Motor 112 kW güç üretiyor ancak sadece bir jeneratör olarak görev yapıyor. Ön motor 165 kW eklerken, arka motor başka bir 112 kW katkı sağlıyor. Bu kombinasyon, 40 kWh’lik bir batarya paketiyle birlikte, 175 km’ye kadar saf elektrik menzili sunuyor.

Aito M9, Huawei ve Seres’in verimli bir iş birliğinin sonucu. Seres üretim kısmını üstlenirken, Huawei elektrik motorları, çipler, sensörler ve diğer kritik bileşenler konusunda uzmanlığını masaya getiriyor. Bu iş birliği, M5 ve M7 SUV modelleriyle Çin pazarında zaten başarı elde etti. Özellikle, Aito M7’nin yenilenen modeli, piyasaya sürüldükten kısa bir süre sonra 40,000’den fazla sipariş topladı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu